همه چیز در مورد اسنپ آن اسمایل

فهرست مطالب
اسنپ آن اسمایل

آیا تا به حال نام اسنپ آن اسمایل را شنیده اید؟ با کاربرد ها، مزایا و معایب آن آشنایی دارید؟ این محصول در حقیقت لمینت دندان متحرک است که موقتی بوده و به دلیل خصوصیاتی که دارد کاملا مقرون بصرفه است. امروزه افراد زیادی برای اصلاح طرح لبخند و رفع نواقص دندان در کوتاه مدت از این محصول استفاده می کنند. برای خرید ایمپلنت ایرانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

اسنپ آن اسمایل به زبان ساده

می خواهید با اسنپ آن اسمایل بیش تر آشنا شوید؟ این محصول در حقیقت یک لمینت موقتی و متحرک برای دندان ها می باشد. افرادی که نمی توانند از پس هزینه های لمینت و یا کامپوزیت دندان برآیند، از این روش برای زیبایی دندان های خود استفاده می کنند. این محصول به خوبی دندان های شکسته، کج، نامنظم و با رنگ های تیره را پوشانده و ظاهر بسیار زیبایی به دندان ها هدیه می کند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که عیوب ظاهری دندان شما را اذیت می کند، می توانید از این روش موقتی استفاده کرده و عیوب دندان را بپوشانید. امروزه این محصول را با نام پلاک زیبایی دندان نیز معرفی می کنند. کاربری این محصول بسیار ساده بوده و فقط کافیست آن را بر روی دندان ها گذاشته و کمی فشار دهید.

اسنپ آن اسمایل چیست؟

می خواهید بدانید اسنپ آن اسمایل چیست؟ این محصول یک روش غیر ترمیمی است که می تواند به زیبا تر شدن ظاهر دندان ها کمک کند. این روش بدون نیاز به جراحی بوده و یک راه حل موقت برای پوشاندن عیوب دندان ها می باشد. این محصول که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است برای حضور در مهمانی ها، مراسم ها، دورهمی و … مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید که این نوع لمینت ها هیچ گونه خاصیت درمانی نداشته و نمی توان برای رفع پوسیدگی ها و دیگر بیماری های لثه و دندان از آن استفاده کرد. این محصول در حقیقت فقط به صورت موقتی می تواند این عیوب را بپوشاند. دقت داشته باشید که این نوع روکش ها برای همه افراد مناسب نیستند.

کسانی که همه و یا تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده اند و یا افرادی که با بیماری های لثه مواجه هستند، نباید از این نوع لمینت ها استفاده کنند. سایر افراد نیز نمی توانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. پس از خارج کردن این لمینت از دهان باید آن را با فرچه و مایع مخصوصی بشویید تا از این طریق بهداشت را رعایت کرده و در دفعات بعدی به دندان ها آسیب وارد نشود.

 

اسنپ آن اسمایل چیست؟

بیشتر بخوانید: تفاوت لمینت و کامپوزیت و روکش چیست؟

 

کاربرد لمینت اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل یک محصول جدید و امروزی بوده که با اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این محصول با نمونه ثابت آن تفاوت چندانی ندارد. در حقیقت شما هر زمان تمایل داشته باشید این روکش را بر روی دندان گذاشته و به راحتی نیز می توانید آن را از دهان خود خارج کنید. مهم ترین کاربرد آن افزایش زیبایی بصری و ظاهری دندان ها می باشد. شما با این محصول می توانید عیوب دندان ها را پوشانده و ظاهر آن ها را زیبا تر کنید. این محصول از جنس رزین دندانپزشکی بوده و برای اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می گیرد.

با کمک این محصول می توان همه دندان های زرد شده را پوشانده و فواصل بین دندان ها را محو کرد. در شرایطی یک و یا چند تا از دندان های شما به دلیل بیماری های لثه و یا پوسیدگی دندان از بین رفته باشند، باز هم می توان از این محصول استفاده کرد. در نتیجه برای پر کردن جای خالی دندان ها نیز می توان از این محصول استفاده کرد.

 

کاربرد لمینت اسنپ آن اسمایل

بیشتر بخوانید: معرفی انواع لمینت دندان

 

مزایا اسنپ آن اسمایل

استفاده از اسنپ آن اسمایل می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد. این محصول نسبت به قیمتی که دارد بسیار کاربردی بوده و در نتیجه استفاده از آن کاملا مقرون بصرفه و اقتصادی است. مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارتند از:

  • رفع عیوب دندان با هزینه کم
  • بهره مندی از لبخند زیبا
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • طول عمر و مقاومت بسیار بالا
  • متحرک بوده و امکان خارج شدن از دهان دارد
  • پر کردن موقت دندان های خالی
  • یکدست کردن دندان هایی که تغییر رنگ داده اند
  • نیازبه تراشیدن مینای دندان ندارد
  • به بافت دندان ها آسیب وارد نمی کند
  • و …

 

مزایا اسنپ آن اسمایل

بیشتر بخوانید: برداشتن لمینت دندان چگونه انجام می شود

 

معایب اسنپ آن اسمایل

استفاده از اسنپ آن اسمایل در کنار مزیت هایی که دارد می تواند با معایبی نیز همراه باشد. مهم ترین عیوب استفاده از این محصولات عبارتند از:

  • نصب سخت به خصوص برای بار اول
  • شخصی سازی نبوده قالب این محصول، این لمینت ها مطابق با یک الگوی خاصی طراحی شده و تولید می شوند.
  • احتمال بیرون آمدن آن حین غذا خوردن و یا صحبت کردن وجود دارد.
  • دوام و ماندگاری کم تر نسبت به نمونه های دائمی
  • محدودیت در مصرف نوشیدنی های داغ، زیرا بافت محصول را نرم کرده و جدا می کند. همچنین به سرعت باعث تغییر رنگ آن ها نیز می شود.
  • دقت داشته باشید که برای هر بار استفاده از این محصول باید زمانی صرف کنید تا سرد شده و فرم گرفته شوند.
  • برخی از افراد با آن احساس راحتی نداشته و گمان می کنند که شی اضافی در دهانشان وجود دارد.
  • نمونه های تقلبی و بی کیفیت این محصول در بازار بسیار زیاد است.
  • با توجه به فاصله ای که بین دندان اصلی و این نوع لمینت ها ایجاد می شود، مواد غذایی برای ساعت ها بر روی مینای دندان باقی مانده و باعث پوسیدگی دندان های اصلی می شود.

 

معایب اسنپ آن اسمایل

بیشتر بخوانید: روکش زیرکونیوم چیست و چه مزایایی دارد؟

 

اسنپ آن اسمایل چگونه ساخته می شود؟

می خواهید با نحوه ساخت اسنپ آن اسمایل آشنا شوید؟ برای تهیه این نوع لمینت ها از مواد پورسلن و یا رزین روی سطح دندان ها استفاده می شود. پلیمری های خاصی را مورد استفاده قرار داده و قالب گیری می کنند. نمونه هایی از این محصولات به صورت پیش ساخته و طبق الگوی مشخصی تولید می شوند. در اکثر موارد این نمونه از روکش ها مناسب افراد مختلف نبوده و به خوبی بر روی دندان آن ها قرار نمی گیرد. در مقابل برخی دیگر از این محصولات با توجه به اندازه و سایز دندان هر فرد طراحی شده و قالب گیری می شوند. معمولا یک تا دو جلسه زمان نیاز است تا کار ساخت این لمینت ها تمام شده و یک محصول متناسب با دندان های شما آماده شود.

در این روش نیازی به تراشیدن دندان ها نبوده و قالب گیری بر روی دندان اصلی و طبیعی شما انحام می گیرد. بهتر است که برای نصب اولیه حتما به پزشک مراجعه کنید تا قالب گیری این لمینت ها به درستی انجام گیرد. برای نصب این نوع روکش ها کافیست که ابتدا ۲ دقیقه آن ها را در آب جوش بگذارید و سپس آن را خارج کرده و اجازه دهید تا سرد شود. پس از این مرحله باید آن را با آب خنک شده و بر روی دندان ها بگذارید. کافیست کمی این روکش را بر روی دندان ها فشار دهید تا شکل مناسبی به خود گرفته و بر روی دندان ها محکم شود.

 

اسنپ آن اسمایل چگونه ساخته می شود؟

 

آیا می توان به طور دائمی از اسنپ آن اسمایل استفاده نمود؟

همان طور که از نام این کالا مشخص است، این نوع لمینت ها موقتی بوده و برای استفاده دائم ساخته نشده اند. بنابراین شما فقط برای مدت زمان کوتاهی می توانید از آن ها استفاده کرده و دوباره باید آن ها را از دهان بیرون بیاورید. علت اصلی موقتی بودن این محصول، آن است که این روکش به دندان اصلی نمی چسبد. بنابراین فاصله این میان دندان اصلی شما و این روکش ایجاد می شود. در این شرایط امکان تجمع انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها در بین دندان و این روکش فراهم می شود. زمانی که اسنپ آن اسمایل برای مدت زمان طولانی در دهان شما بماند، این مواد غذایی فاسد می شوند.

در نتیجه شرایط برای رشد باکتری و انواع میکروب ها فراهم می شود. با این کار دندان های اصلی شما پوسیده شده و خراب می شوند. بنابراین شما مجاز هستید فقط برای مدت زمان کمی از این نوع لمینت استفاده کرده و بعد از خارج کردن آن بهتر است که حتما دندان های خود را مسواک بزنید. همچنین خوب است که قبل از نصب این نوع روکش ها نیز دندان ها را مسواک زده تا از بروز آسیب در آن ها جلوگیری شود.

 

آیا می توان به طور دائمی از اسنپ آن اسمایل استفاده نمود؟

 

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان

استفاده از اسنپ آن اسمایل می تواند با عوارضی برای افراد همراه باشد. در شرایطی که هنگام استفاده از این محصول نکات بهداشتی را رعایت نکنید، احتمال پوسیده شدن دندان های اصلی خود وجود دارد. با استفاده از این محصول در طولانی مدت باکتری ها و پلاک بر روی دندان تجمع کرده و می توانند شرایط را برای پوسیده شدن دندان ها فراهم نمایند.

کلام آخر

اسنپ آن اسمایل یکی از محصولات امروزی و بسیار مدرن است. این کالا در حقیقت نوعی لمینت موقت برای دندان ها می باشد که طرح لبخند افراد را اصلاح کرده و شکستگی و یا خرابی دندان ها را می پوشاند. پارس سمن طب یکی از تولید کننده های ایمپلنت می باشد برای خرید ایمپلنت ایرانی میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سوالات متداول برای اسنپ آن اسمایل

  1. آیا موقع خواب هم می توان از اسنپ آن اسمایل استفاده کرد؟
    خیر، شما باید حتما قبل از خواب این نوع روکش ها را از دهان خود خارج کنید.
  2. آیا می توانم اسنپ آن اسمایل را آنلاین سفارش دهم؟
    بله، برای این کار کافیست که به سایت پارس سمن طب مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.
  3. آیا گذاشتن اسنپ آن اسمایل بر روی دندان ها درد دارد؟
    فرآیند نصب این نوع روکش بر روی دندان ها هیچ گونه دردی ندارد.
امتیاز شما

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =