امضای تفاهم نامه

فهرست مطالب
امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی
امضاي تفاهم نامه همكاري هاي مشترك در زمينه علمي، تخصصي ايمپلنت DPI فيمابين دانشكده دندانپزشكي استان البرز و شركت پارس سمن طب ( توليد كننده ايمپلنت DPI)  

لیست قیمت ایمپلنت ایرانی DPI

آفر ویژه پارس سمن طب

پارس سمن طب، تولید کننده ایمپلنت ایرانی DPI:

شرکت پارس سمن طب با برند DPI، یکی از پیشگامان صنعت دندانپزشکی در ایران به شمار می‌رود. شرکت پارس سمن طب با بهره گیری از دانش فنی و تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته است ایمپلنت‌هایی با کیفیت و دوام بالا تولید کند که توسط دندانپزشکان و بیماران به شدت تحسین شده است.

با توجه به استانداردهای بین المللی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، ایمپلنت‌های DPI با عملکرد بسیار خوبی در مقابل تنش‌ها و فشارهای دهانی عرضه می‌شوند. این ایمپلنت‌ها با فرآیندهای تولید مدرن و آزمون‌های ارزیابی کیفیت، بهترین راهکار را به مشتریان ارائه می‌دهند.

علاوه بر کیفیت بالای تولیدات، شرکت پارس سمن طب با برند DPI، به ارائه خدمات پس از فروش و اطمینان بخش به مشتریان خود متعهد است. این شرکت با ارائه مشاوره رایگان و آموزش‌های لازم به دندانپزشکان، برای اطمینان بخشیدن به مشتریان خود و حفظ کیفیت درمانی، همیشه در کنار مشتریان خود است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت پارس سمن طب، با ایمپلنت‌های DPI بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت به دندانپزشک مورد نظر خود مراجعه کنید. با اعتماد به این برند ایرانی و با کیفیت، می‌توانید از خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت استفاده کنید.

امتیاز شما

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =