شرکت پارس سمن طب، تولید کننده ایمپلنت دندان 

اطلاعات تماس
امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی
امضاي تفاهم نامه همكاري هاي مشترك در زمينه علمي، تخصصي ايمپلنت DPI فيمابين دانشكده دندانپزشكي استان البرز و شركت پارس سمن طب ( توليد كننده ايمپلنت DPI)  

لیست قیمت ایمپلنت ایرانی DPI

آفر ویژه پارس سمن طب

پارس سمن طب، تولید کننده ایمپلنت ایرانی DPI:

شرکت پارس سمن طب با برند DPI، یکی از پیشگامان صنعت دندانپزشکی در ایران به شمار می‌رود. شرکت پارس سمن طب با بهره گیری از دانش فنی و تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته است ایمپلنت‌هایی با کیفیت و دوام بالا تولید کند که توسط دندانپزشکان و بیماران به شدت تحسین شده است.

با توجه به استانداردهای بین المللی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، ایمپلنت‌های DPI با عملکرد بسیار خوبی در مقابل تنش‌ها و فشارهای دهانی عرضه می‌شوند. این ایمپلنت‌ها با فرآیندهای تولید مدرن و آزمون‌های ارزیابی کیفیت، بهترین راهکار را به مشتریان ارائه می‌دهند.

علاوه بر کیفیت بالای تولیدات، شرکت پارس سمن طب با برند DPI، به ارائه خدمات پس از فروش و اطمینان بخش به مشتریان خود متعهد است. این شرکت با ارائه مشاوره رایگان و آموزش‌های لازم به دندانپزشکان، برای اطمینان بخشیدن به مشتریان خود و حفظ کیفیت درمانی، همیشه در کنار مشتریان خود است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت پارس سمن طب، با ایمپلنت‌های DPI بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت به دندانپزشک مورد نظر خود مراجعه کنید. با اعتماد به این برند ایرانی و با کیفیت، می‌توانید از خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت استفاده کنید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =